دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟
سرخط خبرها

افزایش مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به ۱۴۹ نفر| ۲۳ مصدوم در بیمارستان بستری هستند

  • کد خبر: ۱۱۲۵۵۰
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
افزایش مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به ۱۴۹ نفر| ۲۳ مصدوم در بیمارستان بستری هستند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش تعداد مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به ۱۴۹ نفر خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشتی آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد که ساعت ۱۷ روز گذشته رخ داد منجر به حریق و مجروح شدن عده زیادی شد که این تعداد با وجود پایان عملیات اطفا همچنان رو به افزایش است.  

براساس آخرین خبری که مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرده است، شمار مصدومان به ۱۴۹ نفر رسیده که ۱۲۶ نفر از این تعداد از بیمارستان مرخص شدند و ۲۳ نفر در حال حاضر بستری هستند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز وضعیت مصدومان بستری را مطلوب دانست و عنوان کرد: امید است به زودی این مصدومان بستری نیز با سلامت کامل ترخیص شوند.  

وی که خود در بیمارستان قائم شهرستان فیروزآباد حضور دارد و بر روند ارائه خدمات نیز نظارت مستقیم می‌کند تاکید کرد: این حادثه هیچ مورد فوتی نداشته است و با توجه به حضور یک تیم کامل پزشکی از شیراز برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه با پرواز بالگرد اورژانس هوایی نیازی به ارجاع بیماران به مرکز استان نیز وجود ندارد.

شریفی با بیان اینکه اغلب مصدومان طی ساعات ابتدایی حادثه مداوا و ترخیص شدند، افزود: ۱۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شدند که این علاوه بر ورود سریع تیم‌های پزشکی و درمانی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->